Prague Event Hub – unikátní pražský eventový koncept - Cubex

Prague Event Hub

Prague Event Hub, unikátní eventový koncept typu „vše na jednom místě“ umožňuje snadné pořádání konferencí, festivalů a jiných akcí ve 4 špičkových prostorách zároveň – Cubex Centrum Praha, Konferenční centrum City, Panorama Hotel Prague a nově také Obchodní centrum Arkády Pankrác.

Kapacita a uspořádání Cubexu

Hlavní sál Cubex Centra Praha pojme až 1 000 osob a lze jej pomocí mobilních stěn rozdělit na tři samostatné, zvukotěsné části – ideální pro paralelní program či flexibilní rozvržení. Celkově Cubex nabízí prostor až pro 1 700 účastníků v různých konferenčních a jednacích místnostech, čímž se řadí mezi největší a nejflexibilnější eventová místa v Praze.

Cubex’s  Event Hall Theatre
(max. cap.)
Classroom
(max. cap.)
Banquet
(max. cap.)
Cocktail
(max. cap.)
Area
(m²/ft²)
Ceiling Height
(m/ft)
Exhibition
(m²/ft²)
A 1000 450 540 850 890/2,920 5,2/17 490/1,608
A1 378 198 210 350 390/1,280 5,2/17 230/755
A1 w/ LED Wall 322 176 220 330 390/1,280 5,2/17 230/755
A2 266 126 190 250 246/807 5,2/17 157/515
A3 240 126 170 250 248/814 5,2/17 150/492
A1+A2 600 348 350 630 637/2,090 5,2/17 360/1,181
A1+A2 w/ LED Wall 660 338 370 610 637/2,090 5,2/17 360/1,181
A2+A3 520 252 360 520 513/1,683 5,2/17 300/984
B 81 46 18 50 76/249 2,75/9 70/230
B1 43 20 18 37/121 2,75/9
B2 38 20 18 40/131 2,75/9
C 77 32 70/230 2,75/9 75/246
C1 30 16 10 28/92 2,75/9
C2 44 16 20 43/141 2,75/9
Lounge 20 40 48/158 2,75/9
Cubex’s Space Area
(m²/ft²)
Ceiling Height
(m/ft)
Cocktail
(max. cap.)
Exhibition
(m²/ft²)
Foyer East I. 261/856 5,6/18 250 50/164
Foyer East II. 418/1,371 2,75/9 400 240/787
Foyer West 305/1,001 2,75/9 300 125/410
Foyer South 235/771 2,75 & 2,55/9 & 8 240 55/180
Office I. 11/36 2,75/9
Office II. 11/36 2,75/9
D (Technical Room) 36/118 2,5 & 3,2/8 & 11
Office (Reception) 16/53 2,6/9
Storeroom 14/46 2,9/10

Rozšířená kapacita díky Prague Event Hubu

Díky partnerství v rámci Prague Event Hubu může Cubex Centrum Praha nabídnout ještě více prostoru i pohodlí. Přímé propojení se sousedním Konferenčním centrem City a pouhé dvě minuty chůze od Panorama Hotelu Prague umožňují navýšit celkovou kapacitu až na 2 112 účastníků a zároveň zajistit 441 pokojů pro pohodlné ubytování.

Conference Center City Area
(m²/ft²)
Theatre
(max. cap.)
Classroom
(max. cap.)
Empiria Hall 288/945 300 160
Tower Hall 100/328 100 60
Tower A Hall 50/164 48 24
Tower B Hall 50/164 48 24
Panorama Hall 82/269 80 40
Panorama A Hall 41/135 35 20
Panorama B Hall 41/135 35 20
Panorama Hotel Prague Area
(m²/ft²)
Theatre
(max. cap.)
Classroom
(max. cap.)
Banquet
(max. cap.)
Salon 1 61/200 42 30 24
Salon 2 30/98 20 14 8
Salon 3 31/102 20 14 8
Salon 4 112/368 100 64 80
Salon 1+2 94/308 62 44 32
Salon 2+3 62/203 40 28 16
Salon 1+2+3 124/407 82 58 48
Vienna Hall 187/614 120 110 100
Valleta Hall 150/492 120 64 72
Panorama Hall 73/240 30 20 16

Rezervační formulář

Děkujeme, že pro svou příští konferenci či firemní událost zvažujete právě Cubex Centrum Praha. Vyplňte prosím krátký formulář níže a my Vám připravíme nabídku šitou na míru přesně podle Vašich potřeb. Ať už plánujete rozsáhlou výstavu, odborný seminář nebo soukromé setkání, náš tým se postará o bezchybnou realizaci každého detailu.

    DETAILY VAŠÍ UDÁLOSTI

    VAŠE KONTAKTNÍ ÚDAJE

    Stisknutím tlačítka „Odeslat poptávku“ souhlasíte s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.

    Co o Cubexu říkají klienti?

    Naši klienti si často pochvalují plynulý průběh akcí, profesionální přístup, inovativní technologie a udržitelné zázemí Cubexu. Ať už se u nás chystáte plánovat odbornou konferenci, nezapomenutelnou gala večeři, nebo tematický festival, nechte se zde inspirovat jejich reakcemi.

    Naplánujte si svůj vlastní event

    Monika Tobolka

    Business & Event Director

    stars
    "...rádi bychom vám tímto poděkovali za vaše partnerství na akci Vogue Summit 2025 - FutureMadeCZ. Jsme moc rádi, že jsme naši letošní konferenci mohli mít ve vašich krásných a velkorysých prostorách. Vše klapalo a ještě jednou velké díky za vstřícnost a trpělivost při řešení některých situací. Spolupráce si moc vážíme a jsme rádi, že jsme společně mohli nabídnout účastníkům nejen inspirativní program, ale také vytvořit prostor pro sdílení zkušeností, nových myšlenek a inovací."

    Simona Carbolová

    stars
    "...Ráda bych Vám ještě jednou MOC poděkovala za skvěle koordinovanou akci... Vedl jste si výborně! Profesionálně, empaticky a lidsky. Vím, že to s námi nebylo úplně jednoduché, ale díky Vašemu přístupu jsme vše zvládli, a kongres hodnotíme nejenom my (organizátoři), ale i účastníci, sponzoři a vystavovatelé, jako fantastický!!!"

    Markéta Homolková

    Project Manager

    stars
    "...Dále bychom Vám i celému Vašemu týmu chtěli poděkovat za skvělou spolupráci pro naší Evolve konferenci. Vše bylo perfektně připravené a odpovídalo našim očekáváním. Velmi si ceníme Vaší profesionality, vstřícnosti a ochoty řešit všechny detaily k naší plné spokojenosti. Díky Vám proběhla celá akce hladce a bez problémů, což jsme ocenili nejen my (produkce), ale i účastníci konference."
    arrow left
    arrow right

    Blog: novinky z Cubexu a eventové trendy

    Přečtěte si, co nového vás u nás čeká. Nechte se inspirovat trendy a tipy odborníků ze světa eventů, AV medií, udržitelnosti a dalších, pro plánování konferencí, důležitých oborů.

    Často kladené otázky

    Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se pořádání akcí v rámci Prague Event Hubu. Zajímají-li Vás kapacity, technické vybavení nebo postup rezervace, vše důležité najdete níže. Pokud zde odpověď na svou otázku nenaleznete, neváhejte se obrátit přímo na náš eventový tým.

    Jaká je celková kapacita prostor v rámci Prague Event Hubu? arrow arrow

    Dohromady mohou Cubex Centrum Praha, Konferenční centrum City a Panorama Hotel Prague pojmout až 2 112 účastníků. Samotný Cubex má kapacitu až 1 700 osob.

    Jak si mohu rezervovat více prostor v rámci Prague Event Hubu? arrow arrow

    Stačí vyplnit poptávkový formulář s preferovanými termíny, předpokládaným počtem účastníků a případnými specifickými požadavky. Náš tým navrhne ideální kombinaci prostor a zašle Vám dostupné možnosti s cenovou nabídkou.

    Jaké AV a technické vybavení jsou k dispozici? arrow arrow

    Všechny prostory disponují špičkovým audiovizuálním vybavením – HD projekce, bezdrátové mikrofony, možnosti videokonferencí, vysokorychlostní Wi-Fi a technická podpora přímo na místě. Na přání zajistíme i speciální scénické osvětlení či pódiové sestavy.

    Je součástí nabídky i ubytování? arrow arrow

    Ubytování není automaticky zahrnuto, ale lze jej snadno přidat do balíčku. Panorama Hotel Prague, vzdálený jen dvě minuty chůze od Cubexu, nabízí 441 moderních pokojů za zvýhodněné ceny pro účastníky akcí.

    Jaké jsou možnosti stravování a networkingu? arrow arrow

    Obchodní centrum Arkády Pankrác, propojené s našimi prostory, nabízí širokou škálu restaurací i bohatou jídelní zónu– ideální pro neformální networking. Catering přímo v Cubex Centru Praha nebo Konferenčním centru City si jednoduše objednejte předem. Náš cateringový partner nabízí neomezené možnosti a připraví vše, co si Vaši hosté budou přát – od bufetů a servírovaných menu přes kanapky až po plně individuální nabídku šitou na míru Vaší akci.

    Jak dobře jsou prostory dostupné? arrow arrow

    Všechny čtyři prostory se nacházejí v pražské business čtvrti jen pár kroků od stanice metra Pankrác (linka C a brzy i linka D). Snadné dopravní spojení zajišťují také tramvaje a autobusy. Pro návštěvníky přijíždějící autem je k dispozici parkování v Panorama Hotelu Prague nebo v obchodním centru Arkády Pankrác. Letiště Václava Havla je vzdálené přibližně 30 minut jízdy Uberem.

    Nabízíte pomoc s plánováním a koordinací akce? arrow arrow

    Ano. Naši eventoví manažeři Vás provedou celým procesem plánování od prvního kontaktu až po realizaci akce na místě – včetně rozvržení prostor, brandingu, technických zkoušek i registrace účastníků.

    Nabízíte ekologická řešení? arrow arrow

    Jsme nejudržitelnějším eventovým prostorem v Praze. Sídlíme v budově s certifikací LEED Platinum, využíváme dešťovou vodu, 100% obnovitelné zdroje energie a řadu dalších ekologických řešení. Nabízíme také digitální značení, registraci bez papíru, lokální catering a energeticky úsporné osvětlení. Pro více informací navštivte naši stránku věnovanou udržitelnosti a dejte nám vědět, jaké ekologické cíle má Vaše akce – rádi Vám připravíme nabídku na míru.

    Jak dlouho dopředu je potřeba rezervovat termín? arrow arrow

    Pro zajištění dostupnosti, zejména v hlavní sezóně, doporučujeme rezervaci alespoň 3–6 měsíců předem. U rozsáhlých nebo specializovaných akcí je vhodné začít s plánováním ještě dříve.

    Sledujte nás na Instagramu

    Nenechte si utéct videa z nejnovějších eventů, fotky z pořadatelských zákulisí a zajímavosti z našeho centra.
    Spojte se s námi na @CubexCentrumPraha