Hlavní odpovědnosti
- Sestavovat a rozebírat jevištní prvky
- Nakládat, přepravovat a organizovat techniku a materiály pro akce
- Provádět základní údržbu a inventury jevištního vybavení
- Pomáhat přímo na místě během akcí a zajišťovat bezpečnost a pořádek na stagi
- Obsluhovat autovýtah
Požadavky
- Současný student/ka (střední škola nebo vysoká škola) s pružnou časovou dostupností, včetně občasných večerů a víkendů
- Schopnost bezpečně zvedat a nosit břemena do 25 kg
- Pečlivost, pozornost k detailům a proaktivní přístup
- Dobré týmové a komunikační schopnosti
Co nabízíme
- Konkurenceschopnou hodinovou mzdu
- Flexibilní pracovní dobu přizpůsobenou vašim studijním povinnostem
- Praktické zkušenosti s produkcí eventů a příležitosti k navazování kontaktů
- Bezplatný vstup na vybrané akce a workshopy pořádané v Cubexu
- Studentsky přívětivé pracovní prostředí
Jak se přihlásit
- Připravte krátký motivační dopis, ve kterém uvedete svou dostupnost a zájem o práci v oblasti produkce eventů.
- Zašlete svůj životopis a motivační dopis na emailovou adresu vostatek@cubexcentrum.cz.
- Ozveme se vám do jednoho týdne s nabídkou termínu krátkého pohovoru.
Asistent/ka technického týmu (dlouhodobá brigáda)
Oddělení: Technický tým
Místo výkonu práce: Praha
Typ úvazku: Brigáda
Datum zveřejnění: 23. května 2025
Přidejte se k eventovému týmu Cubex Centra Praha a staňte se důležitou součástí příprav konferencí, workshopů a komunitních setkání. Tato časově flexibilní brigáda je ideální pro studenty a nabízí praktickou zkušenost z oblasti produkce akcí i práci v inspirativním prostředí.
Často kladené dotazy (FAQ)
Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy o Cubex Centru Praha. V jednoduchém přehledu snadno zjistíte vše, co se týká našich služeb, udržitelnosti a podpory při plánování vaší akce.
Profesionální organizátoři akcí si nás běžně rezervují na konference, kongresy, summity, gala večeře, vánoční večírky, výstavy, veletrhy, uvedení produktů na trh, firemní schůzky, svatby, festivaly a mnoho dalších.
Cubex Centrum Praha je jediný konferenční prostor v České republice umístěný v budově s certifikací LEED Platinum, nejvyšším světovým oceněním za udržitelnost. Využíváme 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů, dešťovou vodu ke splachování a další ekologické praktiky.
Dále jsme registrováni v programu „Zodpovědná firma“, který vzdělává naše zaměstnance ve správném třízení odpadu nejen v kanceláři a Cubexu, ale i v jejich vlastních domácnostech.
Ano! Spolupracujeme s firmou IN CATERING, která poskytuje vysoce kvalitní a udržitelná menu uzpůsobená vašim potřebám.
Každý organizátor u nás může poptat vše od 360° projekce přes AI moderátory až po table mapping. Díky našemu dlouholetému partnerovi AV MEDIA jsou naše technologické možnosti téměř neomezené.
V Cubexu přímo ne, ale k dispozici je až 441 hotelových pokojů 2 minuty chůze od našeho konferenčního centra. Podívejte se na Prague Event HUB a zjistěte více.
Pokud trváte na přesném termínu, doporučujeme poptat Cubex alespoň 6–12 měsíců před akcí. V případě velké (nad 1000 hostů) konference během hlavní eventové sezóny doporučujeme poptávku zaslat, co nejdříve na rezervace@cubexcentrum.cz nebo zavolat k prověření kapacit na +420728709000.
Ano! Rádi vás uvítáme a představíme jak naše flexibilní prostory, tak technologické možnosti a catering. Stačí nás kontaktovat na rezervace@cubexcentrum.cz a domluvit si návštěvu.
Ano! Pro hladký průběh každé akce je každému pořadateli plně k dispozici náš koordinační tým. Ochotně vám pomůže při každém kroku – od plánování a logistiky až po technické nastavení.
Ano. Cubex se nachází v business centru pražské Pankráce s vynikajícím dopravním spojením. Mezinárodní účastníci konference mohou být již za 30 minut na Letišti Václava Havla nebo za 15 minut na Hlavním vlakovém nádraží.
Přilehlá stanice metra, zastávka tramvaje i autobusu a okamžitý nájezd na dálnici D1 usnadňují přístup ze všech stran.
V Cubexu najdete jedinečnou kombinaci udržitelnosti a špičkových technologií. Naše oceňované konferenční prostory tak uspokojí i nejnáročnější pořadatele eventů.